Turbo Levo je plnohodnotné progresivní trailové kolo. Prodloužili jsme dosah (reach), zachovali řetězové vzpěry pěkně krátké a těžiště ponechali nízko. Dále jsme otevřeli hlavový úhe pro jistější sjezdy a strmější úhel sedla, abychom zlepšili efektivitu výjezdů.
VĚTŠÍ VÝKON, VĚTŠÍ DOJEZD
Motor Specialized 2.1 u kola Kenevo zesiluje Vaše šlapání o 410%. A pokud jde o dojezd, baterie M2 vám poskytne dostatek energie. Naše aplikace Mission Control pro řízení vyjížděk dokáže automaticky spravovat baterii a zajistit, aby vydržela tak dlouho, jak jen potřebujete. Více síly, více kilometrů, více zábavy.
• Lehký a citlivý rám ze slitiny M5 poskytuje nadstandardní kontrolu.
• Nejplynulejší a nejsilnější motor na trhu.
• Vidlice RockShox se zdvihem 160 mm .
- Rám Levo je vyroben ze slitiny M5 s asymetrickým designem a naší geometrií 29 Trail, to vše dohromady přináší akurátní poměr pohodlí a ovladatelnosti. Toto kolo jsme navrhli, aby se na něm dalo pořádně vyblbnout, proto jsme zvolili nízký střed, dlouhou horní rámovou trubku a krátké řetězové vzpěry. Také jsme vylepšili kinematiku rámu, aby bylo odpružení citlivější i na malých nerovnostech a přesto bylo schopno zvládnout velké nárazy, aniž byste škrtali o zem.
- Zakázkově vyrobený motor Specialized 2.1 představuje vrchol v technologiích e-kol. Nový motor je účinnější, o 15% menší a o 11% lehčí než jeho předchůdce. Má mnoho funkcí, které žádný jiný e-bike nemá, jako například okamžité spínání motoru, perfektní chlazení, dvojitou volnoběžku, která odpojí převodovku, když dosáhnete nejvyšší rychlosti, motor je tichý, hladký a má konzistentní chod - dokonce i při maximálním výkonu.
- Jednotka kola Levo - Turbo Connect Unit (nebo “TCU”) je více než jen tlačítko “On-Off” - je to mozek celého kola. TCU zobrazuje stav baterie a asistenta režimů. Komunikuje také prostřednictvím ANT + / Bluetooth® s naším displejem na řídítkách, aby Vám zobrazoval ještě více informací o jízdě.
- Nová baterie kol Turbo Specialized M2 má kapacitu 500Wh. Takto výkonná baterie je neviditelně integrována v rámu a lze ji během několika vteřin snadno vyjmout pomocí jednoho imbusového klíče.
RÁM |
Specialized M5 Premium Aluminum, 29 Trail Geometry, integrated down tube battery, enclosed internal cable, dropper post routing, 148mm spacing, fully sealed cartridge bearings, 150mm of travel |
VIDLICE |
Rockshox 35 Silver TK, 160mm travel TurnKey damper |
ZADNÍ TLUMIČ |
RockShox Deluxe Select w/ custom air valve, 52.5x210mm |
PŘEDNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
ZADNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 28h |
VÝPLET |
DT Swiss Industry |
RÁFKY |
Roval 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
DUŠE |
Standard, Presta valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
KLIKY |
Praxis forged M30, custom offset |
PŘEVODNÍKY |
SRAM X-Sync Eagle, 104BCD, 32T,steel |
ŘAZENÍ |
SRAM NX Eagle, single-click lever |
PŘEHAZOVAČKA |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
KAZETA |
SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
ŘETĚZ |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
PŘEDNÍ BRZDA |
SRAM Guide RE, metallic pads |
ZADNÍ BRZDA |
SRAM Guide RE, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
ŘÍDÍTKA |
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 800mm width |
GRIPY |
Specialized Trail Grips |
PŘEDSTAVEC |
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
SEDLO |
Body Geometry Bridge Saddle, steel rails |
SEDLOVKA |
TranzX dropper, 34.9mm, XS-S: 100mm, M: 120mm, L/XL: 150mm Travel |
OBJÍMKA |
Specialized bolt-type, alloy, 38.6mm |
MOTOR |
Specialized 2.1, custom Rx Trail-tuned motor, 250W nominal |
DÁLKOVÉ OVLÁDÁNÍ |
Specialized TCU, 10-LED State of charge, 3-LED Ride Mode display, ANT+/Bluetooth® |
BATERIE |
Specialized M2-500, integrated battery w/rock guard, 500Wh |
NABÍJEČKA |
Custom charger, 42V4A w/ Rosenberger plug |
KABELÁŽ |
Custom Specialized harness |