Levo SL Alloy poskytuje bezkonkurenční jízdní kvalitu a schopnosti, zesílené. Pro trailového jezdce, který touží po serpentinovém singletracku, který ho posílá k nebi a žije pro rozvoj svých dovedností a kondice. Seznamte se se svým novým kolem, Levo SL Alloy. Budete ohromeni jeho bezkonkurenční kombinací dokonalé ovladatelnosti, schopností a zesílení „2 X You“, které vám dává sílu jezdit na více stezkách. Porovnejte to s čímkoli, co existuje, s motorem nebo bez, a víme, že budete souhlasit – Levo SL Alloy je NEJLEPŠÍ TRAILOVÉ KOLO.
VŠE JE O JÍZDĚ — Když vše funguje správně, kolo při jízdě zmizí. Odebrali jsme hmotu, abychom zachovali levo SL Alloy štíhlou a citlivou. Je dostatečně pevný, aby vydržel těžké týrání, ale dostatečně lehký na to, aby zvládl velké pohyby. Jeho vytočená geometrie, kinematika a vyladění tlumičů nezanechávají nic žádoucího.
REFERENČNÍ RÁMEC — Všechno začíná zde. Živý, přesný pocit z jízdy. Celý podvozek – přední část, zadní část a spojovací článek, který je sjednocuje – jsme vyladili jako jeden celek, abychom minimalizovali boční ohyb při šlapání a využili každý kousek síly na pedál.
GEOMETRIE OVLÁDÁNÍ — Kokpit vás vycentruje v motocyklu, optimalizuje trakci a kontrolu v zatáčkách. Nízká středová konzola, prověšený úhel hlavové trubky a menší odsazení vidlice udržují věci stabilní v drsném terénu a zároveň vám dávají svobodu ničit zatáčky. Úhel hlavy lze přizpůsobit na 63,5, 64,5 a 65,5 stupňů.
MÉNĚ JE VÍCE – Levo SL Alloy je štíhlá a citlivá. Jeho vybraný výběr komponent je lehký, ale schopný – pro opravdové trailové ježdění. Dejte to všechno dohromady a získáte výhody zesílení spolu s ovládáním benchmarku.
SMÍŠENÉ KOLO — 29” přední kolo zajišťuje stabilitu a jistý výkon v nejhektičtějším terénu, zatímco 27,5” zadní kolo umožňuje kompaktní řetězovou vzpěru a super citlivé chování. Pokud dáváte přednost výhodám odvalování a trakce 29” zadního kola, stačí otočit čip otočného kloubu a namontovat velké kolo.
TURBO OPERAČNÍ SYSTÉM — Náš bezproblémově integrovaný operační systém poskytuje bezkonkurenční výkon napříč točivým momentem, rozsahem, pocitem z jízdy, kvalitou jízdy, výkonem, spolehlivostí a zážitkem z jezdce. Je to neviditelná ruka, která vám umožňuje dělat víc, vědět víc, jít dál, cítit se silnější a bavit se.
MOTOR SPECIALIZED SL 1.2 — Zcela nový motor Specialized SL 1.2 je velmi tichý, může se pochlubit bezkonkurenční hladkostí, poskytuje o 43 % vyšší točivý moment (50 Nm) a o 33 % vyšší výkon (320 wattů) než jeho předchůdce. Výsledkem je výkon „2x You“.
- Nový rám z lehké slitiny je dodáván v konfiguraci smíšených kol (kompatibilní se zadními koly 29 bez potřeby dalších dílů.) Nová kinematika s plošší křivkou páky, která poskytuje větší podporu a hravost nahoře, ale spoustu kontroly v drsnějších podmínkách. Úhel hlavové trubky a výška středového držáku jsou nastavitelné.
- Bojíte se, že vám dojde energie? Žádný problém. Motor Turbo Levo SL Alloy SL 1.2 zabere velké kilometry a dlouhé dny. A pokud hledáte ještě více kilometrů, náš prodlužovač dojezdu zvýší váš dojezd o dalších 50 procent. Naše aplikace Specialized navíc dokáže automaticky spravovat baterii, takže baterie vydrží tak dlouho, jak ji budete potřebovat.
SWAT |
SWAT CC tool in steerer tube |
OBJÍMKA |
Alloy, 38.6mm |
RÁM |
All new Levo SL Alloy Frame, M5 alloy, 150mm travel, adjustable head angle, BB height, and compatible with 27.5 or 29" wheels. |
VIDLICE |
Fox 36 Rhythm, 29", S1: 150mm, S2-S6: 160mm |
TLUMIČ |
S1: Fox Float Performance Series, 210x50mm, S2-S6: Fox Float X Performance Series, 210x55mm |
PŘEDSTAVEC |
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
SEDLO |
Bridge Comp, Hollow Cr-mo rails, 155/143mm |
GRIPY |
Specialized Trail Grips |
ŘÍDÍTKA |
Specialized, 6061 alloy, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 30mm rise, 780mm width |
SEDLOVKA |
X-Fusion Manic, infinite adjustable, two-bolt head, bottom mount cable routing, remote SLR LE lever, 34.9, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm, S4/S5: 170mm, S6: 190mm |
ZADNÍ BRZDA |
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
PŘEDNÍ BRZDA |
SRAM Code R, 4-piston caliper, hydraulic disc, 200mm |
KLIKY |
SRAM Dub alloy cranks, 165/170/175mm |
ŘETĚZ |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
KAZETA |
SRAM NX Eagle, 12-speed, 11-50t |
ŘAZENÍ |
SRAM NX Eagle, trigger, 12-speed |
PŘEHAZOVAČKA |
SRAM NX Eagle, 12-speed |
PŘEVODNÍK |
New SL 1.2 spider, 104BCD w/SRAM 32t Transmission compatible alloy ring |
ZADNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
PŘEDNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 28h |
ŠPICE |
DT Swiss Industry |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5 x 2.3" |
RÁFKY |
Specialized 29/27.5, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.3" |
DUŠE |
Presta, Standard Valve |
KABELY |
Custom Specialized wiring harness |
NABÍJEČKA |
Custom charger, 48V System w/ SL system charger plug |
MOTOR |
New Specialized 1.2 SL Custom Rx Trail Tuned Motor |
BATERIE |
Specialized SL1-320, fully integrated, 320Wh |
OVLÁDÁNÍ/TCU |
Specialized MasterMind TCU, percentage of remaining charge, 120 possible display configurations, MicroTune assist adjustment, ANT+/Bluetooth®, w/Handlebar remote |
VÁHA |
20.20kg (44 lb, 8.5 oz) velikost S4 |