Se sedmi vítězstvími na Paříž-Roubaix naše Roubaix potvrdilo, že plynulejší znamená rychlejší. Ovšem, do této chvíle se zmiňovaná plynulost vždy vázala k určitým kompromisům. Tomu je s dneškem konec. Zbrusu nové S-Works Roubaix nyní poskytuje dostatek poddajnosti, bez kompromisů a to díky představení zcela nového pružení Future Shock 2.0, které Vám poskytne lepší kontrolu a možnosti tlumení, nová sedlovka Pavé dělá z tohoto Roubaix to nejvyváženější. Aerodynamika, která je srovnatelná s kolem Tarmac a rám s technologií Rider-First Engineered™, která ušetřila nejeden gram hmotnosti (rám váží pod 900 gramů, velikost 56 cm, barva černá). A je pořád tak pohodlné? Jistě, ale nenazývejme jej pohodlným kolem, protože výkon byl za každým konstrukčním rozhodnutím, jaké jsme udělali. Tohle je nové Roubaix.
- Nový rám poskytuje poddajnost bez kompromisů skrze perfektně vybalancovanou aerodynamiku, celkově nízkou hmotnost díky karbonové konstrukci FACT 10r, poddajnost a technologii Rider-First Engineering™. S tvary trubek, které se zrodili v naší knihovně FreeFoil Shape Library a prověřeny byly ve větrném tunelu, je nové Roubaix aerodynamické stejně jako Tarmac SL6. Abychom si pojistili nízkou hmotnost a jízdní kvalitu, rozhodli jsme se využít technologii Rider-First Engineered™ pro zajištění optimální tuhosti a poddajnosti skrze všechny velikosti, od 44 do 64 cm. Samozřejmě, že se nám podařilo ušetřit zásadní gramy. A abychom Vás připravili na vaše vlastní Peklo Severu, postavili jsme jej na 33 mm pláštích.
- Spolu s novým rámem jsme také vyvinuli zcela novou sedlovku S-Works Pavé. Není to pouze první poddajná sedlovka, ale je TAKÉ aerodynamická, a to bez jakékoli hmotnosti navíc, nebo jiných nežádoucích charakteristik. Počínaje stejným D-tvarem, jaký najdete na Tarmacu, jsme posunuli poddajnost o krok kupředu pomocí přidané flexe v horní části a novým sníženým upnutím v rámu. To vše poskytuje spoustu poddajnosti, a přitom je vše v souladu s přední částí kola, takže se Vám dostane hladké a vyladěné jízdy, a to i na rozbité silnici.
- Na rozbité silnice poskytuje Future Shock 1.5 20mm zdvihu pro hladkou a pohodlnou jízdu. Snižuje také únavu a zvyšuje rychlost na rozbitém terénu. Nový Smooth Boot podporuje pěkný vzhled pomocí čistého přechodu z hlavové trubky na představec.
RÁM |
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
VIDLICE |
Future Shock 1.5 w/ Smooth Boot, 12x100mm thru-axle, flat-mount disc |
PŘEDNÍ KOLO |
DT R470 Disc |
ZADNÍ KOLO |
DT R470 Disc |
DUŠE |
Presta, 48mm valve |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Specialized Turbo Pro, 700x28mm |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Specialized Turbo Pro, 700x28m |
KLIKY |
Shimano Ultegra R8000, HollowTech 2, 11-speed |
PŘEVODNÍKY |
50/34T |
STŘED |
Shimano Ultegra, BBR60 |
ŘAZENÍ |
Shimano Ultegra Disc R8020 |
PŘESMYKAČ |
Shimano Ultegra R8000, braze-on |
PŘEHAZOVAČKA |
Shimano Ultegra RX800, 11-speed |
KAZETA |
Shimano Ultegra, 11-speed, 11-34t |
ŘETĚZ |
Shimano Ultegra, 11-speed |
PŘEDNÍ BRZDA |
Shimano Ultegra, Hydraulic |
ZADNÍ BRZDA |
Shimano Ultegra, Hydraulic |
OMOTÁVKA |
Roubaix S-Wrap |
PŘEDSTAVEC |
Future Stem, Pro |
SEDLO |
Body Geometry Power Sport, hollow Cr-Mo rails |
SEDLOVKA |
S-Works Pave |
OBJÍMKA |
Hidden drop clamp |
PEDÁLY |
Specialized Dirt |
|
44 |
49 |
52 |
54 |
56 |
58 |
61 |
64 |
BB Drop |
77.5mm |
77.5mm |
77.5mm |
76mm |
76mm |
74.5mm |
74.5mm |
74.5mm |
Crank Length |
165mm |
165mm |
170mm |
172.5mm |
172.5mm |
175mm |
175mm |
175mm |
Dosah |
353mm |
363mm |
368mm |
376mm |
384mm |
392mm |
398mm |
404mm |
Délka celé vidlice |
370mm |
370mm |
370mm |
370mm |
370mm |
370mm |
370mm |
370mm |
Délka hlavové trubky |
90mm |
100mm |
112mm |
125mm |
143mm |
170mm |
205mm |
215mm |
Délka horní trubky, horizontální |
512mm |
525mm |
533mm |
545mm |
563mm |
579mm |
595mm |
609mm |
Délka sedlové trubky |
410mm |
410mm |
446mm |
465mm |
485mm |
505mm |
547mm |
568mm |
Délka řetězové vzpěry |
413mm |
413mm |
413mm |
415mm |
415mm |
418mm |
418mm |
418mm |
Handlebar Width |
360mm |
380mm |
400mm |
420mm |
420mm |
440mm |
440mm |
440mm |
Rozvor |
981mm |
982mm |
986mm |
988mm |
995mm |
1014mm |
1024mm |
1033mm |
Saddle Width |
155mm |
155mm |
155mm |
143mm |
143mm |
143mm |
143mm |
143mm |
Seatpost Length |
380mm |
380mm |
380mm |
380mm |
380mm |
380mm |
450mm |
450mm |
Stack (Výška od vrcholu hlavové trubky po středové složení) |
540mm |
555mm |
570mm |
585mm |
605mm |
630mm |
665mm |
675mm |
Stem Length |
70mm |
80mm |
90mm |
100mm |
100mm |
110mm |
110mm |
120mm |
Stopa kola |
71mm |
62mm |
59mm |
61mm |
55mm |
55mm |
52mm |
52mm |
Vyosení vidlice (offset) |
50mm |
50mm |
50mm |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
44mm |
Vzdálenost přední osa – středové složení |
580mm |
581mm |
586mm |
585mm |
592mm |
607mm |
618mm |
626mm |
Výška rámu v rozkroku |
682mm |
715mm |
743mm |
762mm |
783mm |
805mm |
844mm |
862mm |
Výška středového složení |
265mm |
265mm |
265mm |
266mm |
266mm |
268mm |
268mm |
268mm |
Úhel hlavové trubky |
70° |
71.5° |
72° |
72.75° |
73.5° |
73.5° |
74° |
74° |
Úhel sedlové trubky |
74° |
74° |
74° |
74° |
73.5° |
73.5° |
73.5° |
73° |