Zcela nové Levo poskytuje neuvěřitelný výkon pro jízdu na více stezkách díky nepřekonatelné kombinaci kvality jízdy, použitelného výkonu a jízdy kdekoli. Je to destilace, aplikace a zesílení 40leté posedlosti vytvářením nejlepších horských kol na světě. Od svého uvedení na trh nastavil Levo laťku, o kterou usiluje každý druhý e-MTB, a nový Levo tuto laťku opět zvedá.
Začíná to naším motorem Turbo Full Power 2.2 a jednotkou Turbo Connect Unit (TCU), které poskytují Levo hladké a bezproblémové zesílení vašeho úsilí - 4x váš výkon, který vám umožní vybrat si, kde budete jezdit a kdy to chcete udělat. Levo také boří omezení, pokud jde o dosah, a zesiluje vaše úsilí až na pět hodin trailu. Nyní můžete jezdit dál a prozkoumat více než kdy předtím. A optimalizovaný podvozek se může pochlubit 150 mm speciálně vyladěného zadního odpružení a nastavitelnou geometrií, která poskytuje stabilní a přirozenou jízdu jako žádná jiná. Protože na konci dne je to jízda, na které záleží. Věřte tomu.
Turbo Levo spojuje náš zcela nový podvozek ze slitiny M5 s nejhladším a nejvýkonnějším motorem na trhu s nejhodnotnějšími dostupnými komponenty hnacího ústrojí, odpružení a brzd. Výsledkem je kolo, které zahanbuje spoustu e-MTB s vysokými dolary.
- Plně integrovaný motor Turbo Full Power 2.2, 700Wh baterie a jednotka Turbo Connect poskytují špičkový točivý moment 90 Nm a výkon 565 wattů po dobu jízdy až pět hodin, což vám umožní jezdit dále a rychleji než kdykoli předtím.
- Jednotka Turbo Connect Unit (nebo "TCU") modelu Levo je více než tlačítko "On-Off" - je to mozek motocyklu. TCU zobrazuje úroveň nabití baterie a režim pomoci při napájení. Komunikuje také prostřednictvím ANT+/Bluetooth® s naším volitelným displejem na řídítkách, který zobrazuje ještě více informací o vaší denní jízdě.
- Speciální design se smíšenými koly s 27,5" kolem vzadu a 29" vpředu poskytuje hbitou jízdu, která se pohybuje kolem ostatních e-MTB s plným výkonem. Velkorysý kokpit vás soustředí na motocykl a optimalizuje trakci a kontrolu nad zatáčkami. Nízké středové složení, uvolněný úhel hlavové trubky a snížený posun vidlice udržují věci stabilní v drsném prostředí.
- Levo nabízí dvě odlišná nastavení geometrie, která vám umožní snadno vytočit jeho výkon pro jakýkoli styl jízdy a jakýkoli terén. Výšku středového složení lze doladit nahoru nebo dolů o 7 mm.
- Zadní zdvih Levo 150 mm je pružný na malých nerovnostech, pohlcuje čtvercové nárazy bez záškubu, jí masivní G-outy na snídani, přesto nabízí úžasnou odezvu pedálu a dodává vaši sílu na zem s naprostou účinností.
- Levo's S-Sizing je založen na tom, na čem záleží – na velikosti a stylu jezdce, ne na švu. Šest velikostí, všechny s podobnou délkou hlavové trubky a standoverem, vám umožní vybrat si velikost, která nejlépe vyhovuje vašemu individuálnímu stylu. Menší čísla S-Size budou hbitá a švihnutelnější, zatímco větší S-Size poskytují větší stabilitu a prostornější jízdu.
RÁM |
Specializovaná prémiová slitina M5, nastavení výšky BB, S-Sizing, vnitřní vedení kabelů, pojezd 150 mm, rozteč 148 mm
|
TLUMIČ |
RockShox Deluxe Select R, nastavení odskoku, S1: 52,5x210mm, S2-S6: 55x210mm
|
VIDLICE |
RockShox 35 Silver, 35mm stanchion, Turnkey damper, S1: 150mm travel, S2-S6: 160mm travel |
PŘEDSTAVEC |
Alloy Trail Stem, 35mm bar bore |
ŘÍDÍTKA |
Alloy, 35mm diameter, 780mm width, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep |
GRIPY |
Specialized Trail Grips |
PŘEDNÍ BRZDA |
SRAM Guide RE, S1-S3: 200mm, S4-S6: 220mm |
ZADNÍ BRZDA |
SRAM Guide RE, 200mm |
PŘEHAZOVAČKA |
SRAM SX Eagle, 12 rychlostí
|
ŘAZENÍ |
SRAM SL SX Eagle, 12 rychlostí
|
KAZETA |
SRAM NX Eagle PG-1230, 12 rychlostí, 11-50t
|
OSA |
Praxis kovaný M30, vlastní ofset, 160mm
|
ŘETĚZ |
SRAM NX Eagle, 12 rychlostí
|
PŘEVODNÍK |
SRAM X-Sync Eagle, 104 BCD, 32T, ocel
|
RÁFKY |
Specialized 29, hookless alloy, 30mm inner width, tubeless ready |
PŘEDNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 15x110mm thru-axle, 32h |
ZADNÍ NÁBOJ |
Alloy, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
ŠPICE |
DT Swiss Industry |
PŘEDNÍ PLÁŠŤ |
Butcher, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T9 compound, 2Bliss Ready, 29x2.6" |
ZADNÍ PLÁŠŤ |
Eliminator, GRID TRAIL casing, GRIPTON® T7 compound, 2Bliss Ready, 27.5x2.6" |
DUŠE |
Standard, Presta Valve |
SEDLOVKA |
TranzX dropper, 34.9mm, S1: 100mm, S2: 125mm, S3: 150mm. S4-S5: 170mm, S6- 200mm |
SEDLOVKA |
Body Geometry Bridge Saddle, ocelové ližiny
|
OBJÍMKA |
Alloy, 38.6 |
MOTOR |
Specialized Turbo Full Power System 2.2 Motor
|
TCU DISPLAY |
Specializovaný TCU, 10-LED stav nabití, 3-LED displej jízdního režimu, ANT +/Bluetooth®, s dálkovým ovládáním řídítek
|
BATERIE |
Specialized M3-700, Integrovaná baterie, 700Wh
|